maandag 21 oktober 2019

Boek 66. Marionet

Schrijver: Daniël Cole
Jaar van publicatie: 2018
Uitg. Luitingh-Sijthoff
Vert. Josee Koning
Oorspr. titel: Hangman
400 blz.

Het was al enige tijd geleden, dat ik het eerste deel, Ragdoll, van de serie las. Daarover was ik, volgens de door mij geschreven recensie, niet helemaal enthousiast, maar omdat ik zoveel verslagen las van mensen, die dat wel waren, en omdat ik ook deel drie inmiddels via een abonnement in mijn bezit had, begin ik er aan.
Langzaam kwam het verhaal en de personages weer bij me boven. Maar het zijn zoveel gebeurtenissen, het zijn zoveel personages. Ik kon het allemaal niet uit elkaar houden en begreep het verhaal maar half.
In de hoop, dat in deel drie alles duidelijk zou worden las ik dit deel uit. Opnieuw een cliffhanger en een vaag ontevreden gevoel bij mij achterlatend.

Dit was wat ik schreef na het lezen van het boek op 8 augustus. Het kwam er tot nu nooit meer van om ook hier op mijn blog bij te houden, wat ik zoal gelezen heb. Omdat je dan toch het overzicht een beetje kwijtraakt, zal ik proberen hier op te noemen wat ik sindsdien gelezen heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten