maandag 21 oktober 2019

Boek 77: Het Rosie resultaat

Schrijver: Graeme Simsion
Jaar van publicatie: 2018
Uitg. Luitingh-Sijthoff
Vert. Linda Boeder
Oorspr. titel: The Rosie result
***
368 blz.

Het kostte me moeite mijn gedachten bij het boek te houden. Er waren teveel namen, teveel gebeurtenissen, die in vorige delen al voorkwamen. Maar het was al lang geleden dat ik die vorige delen gelezen had en ik kon me daarvan niet veel meer herinneren. Bovendien maakte dat wat ik toen las, dat ik nu dacht, dat het een herhaling van zetten was. Nu is het de zoon van Don en Rosie, elf jaar oud, die dezelfde problemen tegenkomt als zijn vader in de vorige delen. Het leidde tot oneindige herhalingen en dat maakte het lezen tot een vrij saaie bezigheid.
Tegenvallend.

Gelezen op 7 september

Geen opmerkingen:

Een reactie posten