vrijdag 7 december 2012

Boek 73: Vijftig tinten vrij

Schrijver: E.L. James
Jaar van publicatie: 2012
Uitg. Prometheus

Het is al een tijdje geleden dat ik dit boek uitlas, maar ik had geen idee, wat ik erover zou moeten zeggen: ook dit deel was eentonig en ik kon maar een paar bladzijden achter elkaar lezen, dan moest ik weer even iets anders gaan doen. Wat een corvee!
Toch was mijn nieuwsgierigheid om te weten, hoe de schrijfster aan deze ongein een eind zou maken te groot om het boek niet uit te lezen. Dat deed ik dus en de zucht nadat ik het eindelijk helemaal had gelezen, was waarschijnlijk op grote afstand hoorbaar.
Karakterloze, vlakke hoofdpersonen, die maar belangstelling (en tijd) voor één ding hadden, die woeste avonturen beleefden in dit deel, die niet echt geloofwaardig waren. Kortom: snel vergeten maar. Ik weet nu waar deze hype over ging en ben niet onder de indruk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten