woensdag 28 december 2016

Boek 111: Doodsimpel

Schrijver: Peter James
Jaar van publicatie: 2005
Uitg. De Fontein
Vert. Jacqueline Caenberghs
Oorspr. titel: Dead simple (Maxmillan Publishers
Roy Grace #1

Spannend boek, snel uitgelezen, ondanks een vrij groot aantal bladzijden. Steeds denk je, dat je alles nu wel weet, maar dan blijken een paar dingen toch weer anders te zijn. Een reden om de bladzijden om te blijven slaan in een hoog tempo.
Het zag er lang naar uit, dat dit boek tot mijn favorieten zou gaan horen, maar het eind vond ik wat rommelig, ik heb een hekel aan achtervolgingen met auto's en ook de ontknoping vond ik niet geweldig. .
Ik had niet eerder iets van Peter James gelezen, maar vermoedelijk zal ik een volgend deel uit de serie met inspecteur Roy Grace ook gaan lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten